Lehen hezkuntzako espezialitatea ikasten ari naiz. Blog honek, IRAKASLEentzako informazioa eskaintzen du, hain zuzen ere, KOMUNIKAZIOAri buruzkoa. Izan ere, hezkuntza arloan, momentu orotan komunikatzen ari gara eta horrek, komunikazioa premiazko tresna batean bihurtzen du.

Komunikazioarekin zerikusia dituzten aspektu desberdinak aurkitu daitezke. Urteak pasa ahala, komunikazioari buruzko ezagupen berriak agertu dira, horretan ere oinarrituko gara.





2013(e)ko urriaren 17(a), osteguna

AURKEZPENA

Bilboko Irakasleen unibertsitate eskolako ikaslea naiz, hain zuzen ere, lehen hezkuntzako espezialitatea ikasten ari naiz.

Blog honen helburu nagusiena irakasleei nire ezagupenak plazaratzea edota besteenak erraztea izango dira. Horretarako, izenburuan eta sarreran agertzen den gaian zentratuko da blog hau: KOMUNIKAZIOA, beti ere, hezkuntzarekin erlazioa izanez.

Zergatik gai hori aukeratu dut?

Bizitzan zehar denbora osoan komunikatzen ari garelako, modu ezberdinez eta jende desberdinarekin. Baita ere, espezie desberdinekin. Urteak pasa ahala, komunikazioan aldaketa ikaragarriak suertatu dira eta horiek azaltzen saiatuko naiz. Bestetik, HEZKUNTZArekin erlazio zuzena dauka, momentu orotan zaudelako komunikatzen, eta arlo honetako ezinbesteko tresna bat delako.

Arrazoi anitz daude aukeraketa hau egin nuenean, baina hobe da arira joatea eta honi buruzko informazioa sortzen hastea!

Espero dut, zuen interesekoa izatea eta baliogarria izatea. Bestetik, zalantzaren bat edo iradokizunen bat izatekotan, KOMUNIKATU!



iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina