Lehen hezkuntzako espezialitatea ikasten ari naiz. Blog honek, IRAKASLEentzako informazioa eskaintzen du, hain zuzen ere, KOMUNIKAZIOAri buruzkoa. Izan ere, hezkuntza arloan, momentu orotan komunikatzen ari gara eta horrek, komunikazioa premiazko tresna batean bihurtzen du.

Komunikazioarekin zerikusia dituzten aspektu desberdinak aurkitu daitezke. Urteak pasa ahala, komunikazioari buruzko ezagupen berriak agertu dira, horretan ere oinarrituko gara.





2013(e)ko azaroaren 27(a), asteazkena

IDAZTEN ETA IRAKURTZEN ERE KOMUNIKATZEN GARA!

Txikitatik hasten gara idazten eta irakurtzen. Horrek ere, komunikazioa ahalbidetzen du. Aitzinean, sinboloen bidez eta irudien bidez komunikatzen zen. Baina, denbora pasa ahala, idazmenean eta irakurmenean aldaketak sortzen hasi dira, hala nola, letrak, kodigoak, baliabideak, teknologia... 

Lehen hezkuntzan, bi gaitasun hauek: idazteko gaitasuna eta irakurtzeko gaitasuna, irakastea geure ikasleei oso garrantzitsua da. Eguneko bizitzan zehar, maiztasunez erabili izan ohi ditugun gaitasunak direlako, norberaren nahiak espresatzeko baliabide oso eraginkorra delako, besteak beste.
 Horrez gain, gaitasun bi hauek landuz beste hainbat gaitasun ere lantzeko balio du, gaiaren araberakoa hain zuzen ere. Adibidez, batuketak eta kenketak egiten ari bagara, matematikarako gaitasuna ere lantzen ari gara.

Sarrera honekin, proposatu nahi dizuet, ikasleekin egiteko hainbat ariketa dinamiko. Zeren eta, irakasleek modu eraginkor eta dibertigarri batean irakasten badiegu egin beharreko lana ikasleei, ikasleek erakarri egingo ditugu eta idazmenean eta irakurmenan aritzea bultzatuko diegu. Horretarako, bizitzan zehar erabiliko dituzten egoerak planteatzea egokia iruditzen zait. Adibidez, animalien gaia lantzen ari bagara, animaliekin istorio bat sortzea.

 Oraingo baliabideak edukiz, modu askotara lantzeko aukera dugu eskolan irakasleok, hain zuzen ere, eskuz ala digitalki. Egun, teknologia berriak direla eta, eskola gehienetan 2.0 proiektua bultzatzen ari dira. Ikasleek digitalki mugiarazteko. Baina ez soilik informazioa jasotzeko, baizik eta haiek informazioa ere sortzeko. Filosofia hori bultzatuz, ikasleek motibatuago lan egingo dutelakoan nago eta modu dimaniko batean gidatzen baditugu gero eta hobeago izango da lortu nahi dugun emaitza.

Hona hemen, gustoko eta probatu ditudan hainbat aplikapen idazmena eta irakurmena ahalbidetzen dutenak, izenetan klikatuz orrialde ofizialetan sar zaitezkete, batzuetan erabiltzeko harpidetzea derrigorrezkoa da:

1. GLOGSTER

Mural virtuala egitea ahalbidetzen du.

2. STORYBIRD

Istorioak sortzeko balio duen aplikazioa.

3.PICMONKEY

Postalak sortzeko balio duen aplikazioa.

4. SCRATCH

Istorio interaktiboak, jokoak eta animazioak sortzen ahalbidetzen duen aplikazioa da.


 Besteekin konpartitu daitezkeen aplikazioak dira, taldeka zein banaka sortzekoak... Irakasleok soilik ondo erabiltzen irakatsi behar diegu. Sarean denetarik aurkitu daiteke, milaka aplikazio daude, hauek baino hobeagoak egongo dira, baina hori bakoitzaren nahien arabera izango dira.
 








HABLAR DE GLOSTER DE ACER IPUINAK Y KOMIKIAK



iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina